مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند | حساب مردم از اغتشاش گران جداست

امام جمعه بخش ششده شهرستان فسا با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور، گفت: ما بین مردم هستیم و اطلاع داریم که آحاد جامعه به نیروی انتظامی علاقه و اعتماد دارند و این تعداد محدودی که با برنامه حرکت کرده و دست به اغتشاش زده‌اند را نباید به حساب مردم گذاشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کشاورزی، امام جمعه بخش ششده شهرستان فسا امروز، ۴ مهرماه در جلسه اخلاق کاربردی که باحضور کارکنان انتظامی در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور، اظهار کرد: ما بین مردم هستیم و اطلاع داریم که آحاد جامعه به نیروی انتظامی علاقه و اعتماد دارند و این تعداد محدودی که با برنامه حرکت کرده و دست به اغتشاش زده‌اند را نباید به حساب مردم گذاشت.

وی با قدردانی از فرماندهی انتظامی بخش ششده و قره بلاغ، ادامه داد: از مردم می‌شنویم که پلیس، حُکم شورای حل اختلاف را دارد و این موضوع باعث شده است که مجموعه انتظامی پناهگاه امنی برای مردم باشد.

امام جمعه ششده فسا افزود: حتی افرادی که در اغتشاش بوده‌اند نیز در مواردی دچار مشکل شده و به پلیس نیاز پیدا کرده‌اند و مردم‌داری پلیس قابل تقدیر است.

کشاورزی با اشاره به برداشتی از فرمایش رهبر انقلاب که فرموده‌اند اصل خدمت توفیق است، اظهار کرد: قدر خودتان را بدانید؛ چرا که هرکسی توفیق خدمت به مردمی که محب اهل بیت(ع) هستند را پیدا نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار